1.1. Можете да направите резервация в Алхемист Резиденс чрез няколко различни метода:
– Телефон: Можете да се свържете с рецепцията на хотела на телефонен номер +359 879 607 943, за да направите резервация.
– Електронна поща: Изпратете запитване за резервация на имейл адреса на хотела: residence@alchemist.bg
– Уебсайт: Можете да направите резервация и чрез официалния уебсайт на хотела: alchemist.bg.
– Лично: Ако предпочитате, можете да направите резервация лично на място на рецепцията на хотела.
1.2. След като изпратите вашата заявка за резервация, ще получите потвърждение за резервацията на посочения от вас електронен адрес или чрез телефонно обаждане.
1.3. За да потвърдите резервацията си, трябва да платите гарантиращ депозит в размер на 50% в рамките на 3 работни дни след получаването на потвърждението. Тази сума ще ви бъде посочена в потвърждението за резервация. Останалата част от плащането се извършва при настаняването в хотела.
1.4. За пакетни и празнични предложения, хотелът изисква депозит в размер на 50% от общата сума на резервацията, освен ако не е договорено друго. Плащането на депозита се очаква в срока, който е посочен в потвърждението за резервация.
1.5. Резервацията се счита за окончателно потвърдена след като извършите плащането на гаранционния депозит, както е посочено в потвърждението за резервацията.
1.6. Ако не платите гаранционния депозит в установения срок, хотелът запазва правото си да анулира резервацията ви.
1.7. При направата на резервация се счита, че сте запознати с общите условия на хотела и сте съгласни с тях.
2.1. Ако желаете да анулирате направена резервация, трябва да изпратите писмено съобщение на електронната поща, посочена за контакт.
2.2. При анулиране на резервацията повече от 7 дни преди датата на настаняване, няма неустойка.
2.3. В случай на анулиране на резервацията по-малко от 7 дни преди настаняването или при неявяване в деня на настаняване, се дължи неустойка в размер на 50% от общата сума на резервацията.
2.4. В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 5 работни дни.
2.5. Хотелът запазва правото си да анулира потвърдена и платена резервация в случай на форсмажорни обстоятелства и други, независещи от хотелиера, причини. В тези случаи, хотелът ще предложи алтернативни решения за настаняване или ще възстанови платения депозит.
3.1. Настаняването в хотела е възможно след 14:00 часа. Освобождаването на стаите трябва да се извърши до 12:00 часа. Ако имате нужда от късно освобождаване на стаята или удължаване на престоя си, моля, свържете се с рецепцията и заявете вашето желание.
3.2. В хотела не се допускат домашни любимци.
3.3. Настаняването става след предоставяне на лични документи за самоличност на гостите. Предоставените данни се защитават съгласно Закона за защита на личните данни и GDPR 2016/697, и се използват само за целите на резервацията и престоя в хотела.
4.1. Всички цени, посочени в уебсайта на хотела и в електронните съобщения, са в български лева и включват ДДС и туристическа такса. В някои случаи цените могат да бъдат свързани с различни предложения, промоции и условия.
4.2. Хотелът си запазва правото да определя цени, които могат да се различават от обявените, по време на официални празници или други периоди, които са ясно определени от хотела.
5.1. Можете да се заплаща в брой.
5.2. Можете да използвате дебитна или кредитна карта за плащане. (услугата предстои да бъде активирана)
6.1. Хотелът се задължава да предостави на клиента всички услуги, за които е заплатил.
6.2. Хотелът не променя цените на услугите, освен ако това е абсолютно необходимо поради икономически причини.
6.3. Хотелът не носи отговорност за откраднати вещи от стаите или за щети, причинени от трети лица.
6.4. В хотела е забранено пушенето, в съответствие с националното законодателство.
6.5. При направа на резервация, клиентът влиза в договорни отношения с хотела и приема общите условия.
6.6. Неизползваните услуги не се възстановяват.
6.7. Разходите за допълнителни услуги, които не са включени в цената на резервацията, трябва да бъдат заплатени допълнително в хотела.
6.8. Клиентът носи отговорност за спазването на общоприетите норми на добро поведение по време на престоя си в хотела. Всички разходи за причинени материални щети на имуществото на хотела са на тежестта на клиента.
6.9. Клиентите трябва да осигурят надзор на децата си по време на престоя им в хотела. Екипът на хотела не носи отговорност за надзора на лица под 18 години.
6.10. Хотелът запазва правото си да променя информацията, предоставена в тези общи условия, по всяко време. Въпреки това, хотелът се стреми да осигури точна и актуална информация, но не може да гарантира, че всяка информация е безупречна.
6.11. Във всички спорове и правни въпроси, които не са разгледани в настоящите Общи условия и Политика за поверителност, се прилагат законовите разпоредби на Република България.
Тази политика за поверителност е валидна от 05.04.2024г и замества всички предишни версии.